środa, 20 czerwca 2012

w urodziny dostałem prezent od samego Boga

Dzień moich 32 urodzin zaczął się całkiem normalnie, oczywiście tak wielu bliskich przesylało życzenia i to jest bardzo miłe. Od samego rana omadlałem pewne dzieło, które planuje przygotować z naszą Szkołą Nowej Ewangelizacji i tu pierwsza niespodzianka, od dwóch osób dostałem zapewnienie o modlitwie wraz ze Słowem które to osoby te otrzymały w czasie modlitwy dla mnie, było dla mnie wielkim szokiem jak przeczytałem te słowa ale też i niesamowitym prezentem jaki sam Duch Święty mi przygotował. I kolejne szaleństwo :) od dnia dzisiejszego pracuję w pogotowiu duchowym, jest to niesamowite dzieło na które natrafilem zupełnie przypadkowo ale to tak po ludzku patrząc a teraz wiem, że to sam Pan ode mnie tego chce. Zapraszam na stronę www.pogotowieduchowe.pl Panie daj abym potrafił się spalać dla Ciebie całkowicie, aby moje życie było tylko dla Ciebie i z Tobą a wiem, że wtedy nie zginę.

2 komentarze:

  1. Proszę przyjąć szczere życzenia Urodzinowe od kogoś, kto trafił tutaj zupełnie przypadkowo.

    Co do pogotowia duchowego
    Dobra sprawa, oby Wam księżom wystarczyło cierpliwości i ochoty by wytrwać w tym dziele.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego od całej mojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń