niedziela, 26 sierpnia 2012

kolejny namacalny znak Bożej Opatrzności i nieustanna opieka Maryi

tytuł tego posta nie jest przez przypadek...ostatnie dni są tego namacalnym dowodem. Kilkanaście dni temu wyjechałem na kolejne kursy, warsztaty w ramach III Krajowego Seminarium Szkół Kerygmatycznych Nowej Ewangelizacji. Był to czas niezwykły, dla mnie osobiście czas dotknięcia Pana w sposób bardzo osobisty, to co usłyszałem było dla mnie nowością, uczyłem się metodologii pracy w Szkołach Nowej  Ewangelizacji według nowej metodologii, ale był tez czas osobistego spotkania z moim Oblubieńcem na osobistej modlitwie przed Najświętszym Sakramentem, w czasie Eucharystii a także w czasie modlitwy wielbienia we wspólnocie sióstr i braci ze Szkół Nowej Ewangelizacji z całej Polski i nie tylko. To wszystko odbywało się w Poznaniu. Ale najważniejsze dopiero miało miejsce ostatniego dnia, dla mnie osobiście to nie był przypadek, ponieważ właśnie dziś w Uroczystość Matki Boskiej Częstochowskiej w czasie podsumowania III Seminarium Szkół Nowej Ewangelizacji została oficjalnie zatwierdzona nasza Szkoła Nowej Ewangelizacji EMAUS, jako Szkoła współpracująca już w nowej metodologii. I ten dzień, maryjny, to kolejny znak opieki Maryi, nasza Szkoła została zatwierdzona przez księdza Proboszcza w dzień fatimski 13 maja 2012  dziś kolejna uroczystość maryjna i tym razem zatwierdzenie przez Krajowe Biuro SESA, to dla nas wielkie święto ale i wyzwanie...
Ten czas był czasem błogosławionym spotkaliśmy tam wspaniałych ludzi, nie sposób wymienić wszystkich ale wspólnoty z Cieszyna, Lublina i Ostrowa zapadły mi osobiście do serca no i oczywiście SNE Poznań który nas gościł, niech będą Bogu dzięki za ten wielki dar...

1 komentarz:

  1. Amen! Niech Bóg będzie uwielbiony w tym czasie. Cieszyn dziękuję za Twoją obecność, radość i ciepło. Obiecujemy modlitwę. Niech Maryja się troszczy+

    OdpowiedzUsuń