czwartek, 7 lipca 2011

pierwszy tydzień za nami... - wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia

Śmiało można powiedzieć, że pierwszy tydzień na nowej parafii przeszedł do historii... Tydzień wcale niełatwy, jak tu przyszedłem to wszystko było nowe, inne... czułem się jak neoprezbiter na nowej parafii. Cóż nowa parafia, nowe zwyczaje, powoli zaczynam to opanowywać, ale jeszcze trochę potrwa zanim się z tym wszystkim zaznajomię... teraz... a w roku szkolnym na nowo trzeba będzie się odnaleźć :)
W każdym razie co by nie mówić, jestem zadowolony, wdzięczny Bogu, i wiem, że jestem na swoim miejscu, bo na miejscu które wybrała mi Boża Opatrzność. Odkąd poddaję wszystko pod działanie Boże, to zauważam, że rzeczy, które wcześniej wydawałyby mi się trudne, czy wręcz nie możliwe to z Bożą pomocą stają się realne... "wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia..."  Flp 4,13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz