piątek, 1 lipca 2011

Uroczystość Najświętszego Serca Jezusowego - I dzień na nowej parafii...

Minął pierwszy dzień na mojej nowej parafii... I piątek miesiąca jest dniem na parafii dość intensywnym :) ale nie jest źle...cały czas się rozpakowywuje i jakoś końca nie widać.
Ten dzień oprócz posługi kapłańskiej przeżyłem w duchu oddania się w opiekę Najświętszemu Sercu Jezusa, jestem wdzięczny Bogu , że to właśnie dziś rozpoczynam swoją posługę na nowej parafii, tym samym sam Pan dał mi znak, gdzie mam się uciekać, gdy będą trudności, zmęczenie itp., ale i gdzie mam kierować dziękczynienie za dar mojego kapłaństwa...chce się ukryć w Twym Sercu Jezu, chcę w Nim trwać, wiem, że jeśli raz już tam wejdę Ty nigdy mnie nie opuścisz... dzisiejszy dzień jest dla mnie także drogowskazem na dalsze lata posługi kapłańskiej, być cichy i pokorny sercem, jak Jezus mój Mistrz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz